Wsparcie techniczne

Znakomici administratorzy i inni specjaliści techniczni są do dyspozycji 24/7

Serwerami opiekuje się zespół znakomitych administratorów i innych specjalistów technicznych, którzy są do dyspozycji klientów przez 24 godziny na dobę.

Fast Response Support Team

  • zapewnia natychmiastowe rozwiązanie wszystkich mniej skomplikowanych problemów
  • monitoruje obciążenie serwerów
  • zajmuje się sprawdzaniem wpisów i  czarnych list
  • informuje klienta o wydarzeniach nadzwyczajnych

Senior Linux Admin Team

  • administruje serwery i rozwiązuje bardziej skomplikowane problemy
  • ustawia i aktualizuje serwery
  • komunikuje się klientem w sprawie zmian ustawienia
  • udziela klientowi rad

HW/DC Team

  • stanowią go specjaliści od sprzętu komputerowego i infrastruktury bazy danych
  • naprawia serwery w czasie do 60 minut
  • montuje i instaluje serwery  w centrum danych
    v datacentru
  • przyjmuje wszystkie żądania dotyczące serwerów dedykowanych

*W VSHosting działa na zapleczu szereg zespołów technicznych, które pracują nad zapewnieniem działania firmy.

Parametry gwarantowane wsparcia technicznego

Kontakt z administratorem

do 60 sekund

Naprawa serwera przy awarii sprzętu

do 60 minut

Wsparcie techniczne w liczbach

Codziennie
załatwiamy do 250
250 zleceń
Codziennie reagujemy w ponad 1000 zdarzeń monitorowanych
Średni czas oczekiwania na załatwienie zlecenia poniżej20 minut
Średni czas naprawy urządzeni poniżej30 minut
Średni czas oczekiwania na połączenie telefoniczne poniżej50 sekund

Inne zalety naszego wsparcia

10- letnie doświadczenie w administrowaniu prawie 5000 serwerów.

Doświadczenie w administrowaniu serwerów w środowisku internetu (e-sklepy, portale o dużej ilości odwiedzających, intranet, i-gaming projekty).

Administracja produktów opensource. Przyzwyczailiśmy się nie liczyć na wsparcie strony trzeciej, zawsze liczymy sami na siebie.

Wsparcie NON-STOP: +420 246 035 835